Categories
articles amb imatges netaudio

xerrada i sessió al EXPANDING09 (CCCB + Zentraus – BCN)

EXPANDING 09 tarde

El proper dissabte 14 de nov estaré al CCCB moderant/participant una xerrada sobre l’estat del panorama musical després de la desmaterialització del producte cultural. A la nit canviaré de registre i faré de pinxadiscus (amb la intenció d’escalfar l’ambient) al Zentraus, un local de la Rambla del Raval. Em fa molta il·lusió compartir cartell amb gent com en Salva (Sr.Aye), en Juanjo (Sr.Click) i en Carles (Bruna), que tot i haver actuat a llocs com el Sonar, segueixen disfrutant de cosetes humils però sinceres com aquesta.

Les xarxes d’intercanvi d’arxius, l’accesibilitat a les comunicacions de banda ampla, l’evolució i popularització dels dispositius personals multimèdia… Aquests i altres factors afecten la relació entre els productes culturals i els consumidors. La desmaterialització o pèrdua de suport físic planteja un nou context en què els agents que hi intervenen (tant autors com consumidors) veuen alterada la seva activitat habitual.

EXPANDING 09 noche

EXPANDING 09: nuevas aproximaciones al panorama musical

14 Noviembre 2009 – Aula 1 del CCCB y Zentraus Club

Novedades! El festival EXPANDING 09 amplia sus actividades por la
noche en el Zentraus Club. Al acabar la fase participativa de la
jornada principal, vamos a llevar la fase interpersonal de networking
y la feria de netlabels al bar-restaurante-club Zentraus, a 5 minutos
del CCCB, donde el ambiente es ideal para charlar con un refrigerio y
música de fondo.

Line up:

22:30 – 00:00 applezup (phlow.es) dj + netaudio.es djs
00:00 – 01:00 bRUNA (spaRK) dj
01:00 – 02:00 Sr Aye (MIGA) live!
02:00 – 03:00 Sr Click (inoquo) live-dj!
wifiblanes.com + xplsv.com visuals

Además, durante toda la noche habrá en el Zentraus una pequeña Feria de netlabels para recoger material promocional de netlabels y pequeños sellos digitales locales.

Información de los artistas:

applezup (phlow.es, Barcelona)

Desde su recientemente abierta división local de phlow, Christian Negre continúa con su labor divulgativa del sonido netaudio, realizando regularmente reseñas de la mejor música de las netlabels del estado. En esta ocasión caldeará el ambiente con una de sus finas selecciones.

https://www.applejux.org


bRUNA (spa.RK, Barcelona)

Exponente de la nueva y exitosa hornada de productores barceloneses. Ha actuado dos veces en Sónar, y ha editado este año su álbum debut, uno de los más aclamados discos del estado (”And it matters to me to see you smiling” ver crítica en scannerFM) . Formó parte del RedBull Music Academy que se desarrolló en Toronto en 2007.

http://www.discogs.com/artist/bRUNA+(3)

Sr. Aye (MIGA, Granada )

Uno de los fundadores y componente del equipo de dirección del netlabel MIGA (quizá el netlabel más importante del estado), entre los eventos en que ha actuado destacan Observatori 07, Electrosplash 06, Zemos98 06, Elektronikaldia 05, Territorios 08…

http://www.sraye.com

Sr. Click (Inoquo, Barcelona)

Integrante y seleccionador musical del netlabel InoQuo junto a Jaime Muntsant, es uno de los mejores productores de la escena Barcelonesa (en palabras de Javier Blanquez, crítico musical del diario “El Mundo”. ) Ha actuado, entre otros, en una aclamada sesión en Sonar 2007, y tiene composiciones en innumerables selecciones de sellos europeos.

http://www.discogs.com/artist/Sr.+Click
http://www.inoquo.com/artist.php?id=1

Articles Relacionats:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.