CUINA DE BATALLA – tostada con tomate

Nou capítol de CUINA de BATALLA, el programa improvitzat de cuina catalana. De nou des del corredor del Montnegre, en Manel Salicrú pren una postura pedagògica i explica primer en català i després en castellà com sucar pà amb tomàquet, un dels grans bàsics catalans.

Podeu veure tots els capítols de CUINA de BATALLA clicant aquí. També podeu fer-vos admiradors a Facebook.

Articles Relacionats:

This entry was posted in articles amb video, cuina de batalla and tagged , . Bookmark the permalink.

3 Responses to CUINA DE BATALLA – tostada con tomate

  1. Marc says:

    ¡Sublim! Cada vegada pujem el nivell. Ja veig que t’has marcat l’objectiu de traspassar fronteres i convertir la cuina de batalla en internacional. Enhorabona.
    Per cert, el tema del porró hauria de convertir-se en marca de la casa per tots els cuiners.

  2. sml says:

    Si li fot 3 o 4 glops més de vi, ens ho explica en anglès o francès també segur ;D

  3. narcís says:

    quins collons!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>